Não entendo pq sou tão odiado por alguns aqui...
+26
Victor Gallagher
Khöserken
A brONkKA
Carmelo Melo
Clone
songohan2
Protoman
nº9
Herrera
viquitor
Asttoufão da Galera
Theus27
Decão no LoL
Popescu
JARDIM SANTA CRUZ
dredg
Supersonic
FrostReign
zero_0592
Rediz
ACDC
bandolero
Tar6
Nitro
rednox
Gabriel Diniz
30 participantes
Forum LOL Esporte :: Off-topic :: Boteco
Página 2 de 4
Página 2 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Não entendo pq sou tão odiado por alguns aqui...
Porque você era um usuário normal
E de uns tempos pra cá, de uns meses pra cá posta que nem um babaca adolescente revoltado com ar de superior.
É mais ou menos isso eu presumiria
E eu não li o texto, se você explicou aí, depois até tento ler, agora tá muito tarde
Tipo, olha esse tópico
http://forum.esporte.uol.com.br/avaliem-o-mega-owned-que-dei-nos-otarios-de-humanas_t_1857254
Que coisa mais idiota. E daí quem achar ruim é porque é 'de panela'
Tá certo então
E de uns tempos pra cá, de uns meses pra cá posta que nem um babaca adolescente revoltado com ar de superior.
É mais ou menos isso eu presumiria
E eu não li o texto, se você explicou aí, depois até tento ler, agora tá muito tarde
Tipo, olha esse tópico
http://forum.esporte.uol.com.br/avaliem-o-mega-owned-que-dei-nos-otarios-de-humanas_t_1857254
Que coisa mais idiota. E daí quem achar ruim é porque é 'de panela'
Tá certo então
Última edição por songohan2 em Qui Jan 19, 2012 12:32 am, editado 1 vez(es)
songohan2- Mensagens : 1364
Você leva mto a sério.
Ontem mal me cadastrei levei 7 negativações e negativaram todos os posts do meu tópico, não faço a menor idéia do pq e sequer sei como positivar/negativar posts.
Mas nem ligo
Ontem mal me cadastrei levei 7 negativações e negativaram todos os posts do meu tópico, não faço a menor idéia do pq e sequer sei como positivar/negativar posts.
Mas nem ligo
Clone- Mensagens : 554
Clone, tu não sabe como positivar/negativar justamente porque você tá negativado rs
Protoman- Mensagens : 1708
Protoman escreveu:Clone, tu não sabe como positivar/negativar justamente porque você tá negativado rs
Serios baieti. Nu pot să aprobăm aceleaşi opinii şi puncte de vedere a multora dintre utilizatorii de aici, dar acest lucru este perfect normal în mediul unui forum pe Internet. Uneori, la jumătatea drumului Soo agresive sau extreme în unele din declaraţiile mele, dar ei ar putea, ceea ce este in neregula cu asta? Ghid de utilizare face o grămadă de acolo şi nu are nici o problemă. Şi din nou, este intotdeauna bine sa ne amintim de existenţa libertăţii de exprimare, sau că este poveste veche de "Eu nu pot de acord cu oricare dintre cuvintele pe care le spun, dar se va apăra până la moarte dreptul tău de a le spună." Prin urmare, există aceste diferenţe care vor influenţa comportamentul şi atitudinea unui utilizator, înainte de altă parte, sau cel puţin asta e ceea ce te astepti de la cineva cu o instrucţiune anumit.
De fapt, dă impresia că unii utilizatori prigonesc mine sau ma urasti doar pentru că am exprima opinii contrare gusturile lor sau preferinţe, sau făcând glume sau de teasing referitoare la echipe rivale, pentru unii. Ei pot observa: nu jignesc pe nimeni sau lipsă de respect, nu crea sute de clone, eu nu sunt de inundaţii / spam toată ziua, nu exercita nici un fel de influenţă în cadrul unui grup sau de context, pentru a beneficia de mine pe forum, etc, etc. Dar se pare că unii oameni le place să se pretentios cu anumiţi utilizatori, cum ar fi Rastan, Locke, noob, etc. Şi încă un lucru mic, nimic din ceea ce se datorează foarte grave sau ceva. Să fie amar sau muscat pq cu unele ghidul de nu-i place muzica pe care iti place, pentru ca el a vorbit de rău seriile tale favorite, pentru ca el critică deschis poziţia sa politică şi / sau de ideologiile lor sau pentru ca el tachineze mereu echipa ta este inima cel puţin, imaturi şi copilăreşti.
Oricum, se pare pur şi simplu să fie aceeaşi pentru animale de companie scoate din sărite. În primul rând PQ nu a renunţat niciodată motive legitime pentru astfel de atitudini, şi al doilea că Sport este singurul loc unde acest lucru se întâmplă ca intensitate. Sectii comune şi alte comune, deoarece m-am alaturat pe forum pentru YouTube în 2006, şi, deşi au, evident, unele Antis sau frecare, a fost întotdeauna ceva mic şi legat doar de acest subiect sau subiect. Luând aceasta personal este prea prost ... chiar în cazul în care utilizatorul a deschis ma ofenseaza pe Facebook pentru nimic. Iar unul dintre aceste pare că este ceea ce este considerat "superior" şi "luminat" cu privire la celelalte. Cum totul mediocre.
Cei care mă cunosc cel mai bine stiu ca, uneori, posturile nu sunt altceva decât bătaie de joc pentru relaxare sau flacără, dar, din păcate, ele au unele aici, care trata cu seriozitate acest forum pentru mai mult de o instanţă, atunci aceasta devine complicat dreapta.
Ei bine, există o izbucnire poate obţine un rezultat negativ
De fapt, dă impresia că unii utilizatori prigonesc mine sau ma urasti doar pentru că am exprima opinii contrare gusturile lor sau preferinţe, sau făcând glume sau de teasing referitoare la echipe rivale, pentru unii. Ei pot observa: nu jignesc pe nimeni sau lipsă de respect, nu crea sute de clone, eu nu sunt de inundaţii / spam toată ziua, nu exercita nici un fel de influenţă în cadrul unui grup sau de context, pentru a beneficia de mine pe forum, etc, etc. Dar se pare că unii oameni le place să se pretentios cu anumiţi utilizatori, cum ar fi Rastan, Locke, noob, etc. Şi încă un lucru mic, nimic din ceea ce se datorează foarte grave sau ceva. Să fie amar sau muscat pq cu unele ghidul de nu-i place muzica pe care iti place, pentru ca el a vorbit de rău seriile tale favorite, pentru ca el critică deschis poziţia sa politică şi / sau de ideologiile lor sau pentru ca el tachineze mereu echipa ta este inima cel puţin, imaturi şi copilăreşti.
Oricum, se pare pur şi simplu să fie aceeaşi pentru animale de companie scoate din sărite. În primul rând PQ nu a renunţat niciodată motive legitime pentru astfel de atitudini, şi al doilea că Sport este singurul loc unde acest lucru se întâmplă ca intensitate. Sectii comune şi alte comune, deoarece m-am alaturat pe forum pentru YouTube în 2006, şi, deşi au, evident, unele Antis sau frecare, a fost întotdeauna ceva mic şi legat doar de acest subiect sau subiect. Luând aceasta personal este prea prost ... chiar în cazul în care utilizatorul a deschis ma ofenseaza pe Facebook pentru nimic. Iar unul dintre aceste pare că este ceea ce este considerat "superior" şi "luminat" cu privire la celelalte. Cum totul mediocre.
Cei care mă cunosc cel mai bine stiu ca, uneori, posturile nu sunt altceva decât bătaie de joc pentru relaxare sau flacără, dar, din păcate, ele au unele aici, care trata cu seriozitate acest forum pentru mai mult de o instanţă, atunci aceasta devine complicat dreapta.
Ei bine, există o izbucnire poate obţine un rezultat negativ
Carmelo Melo- Mensagens : 590
Clone escreveu:Protoman escreveu:Clone, tu não sabe como positivar/negativar justamente porque você tá negativado rs
Whitout tava certo, só gay negativando essa gata
ACDC- Mensagens : 1098
NOSSA OLHA ESSE CARMELO QUE KAUSA00O0O
rednox- Mensagens : 1594
ACDC escreveu:Clone escreveu:Protoman escreveu:Clone, tu não sabe como positivar/negativar justamente porque você tá negativado rs
Valeu ACDC, mas fazer o que né
Aliás tô positivo agora daora
Protoman- Mensagens : 1708
rednox escreveu:NOSSA OLHA ESSE CARMELO QUE KAUSA00O0O
nossa vei, fica de boa ai
Carmelo Melo- Mensagens : 590
nao vou ler esse wall nem fudndo
A brONkKA- Mensagens : 579
Time : Maior do Nordeste
Clone escreveu:Protoman escreveu:Clone, tu não sabe como positivar/negativar justamente porque você tá negativado rs
positivarei pelo avatar
nº9- Mensagens : 1809
deve ser mol legal poder positivar os outros
bandolero- Mensagens : 1010
Time : Cerâmica
bandolero escreveu:deve ser mol legal poder positivar os outros
me positive
boa pessoa meu deus
O q um bom avatar não faz.
Já posso até positivar e negativar posts
Vou recompensar com mais fotos dela ( não vou colar aqui pq são mtas )
http://www.thebigster.com/jaime-laycock-is-damn-cute
http://montponttime.blogspot.com/2011/08/jaime-laycock.html
Já posso até positivar e negativar posts
Vou recompensar com mais fotos dela ( não vou colar aqui pq são mtas )
http://www.thebigster.com/jaime-laycock-is-damn-cute
http://montponttime.blogspot.com/2011/08/jaime-laycock.html
nss vo ti fude todinha
Protoman escreveu:ACDC escreveu:Clone escreveu:Protoman escreveu:Clone, tu não sabe como positivar/negativar justamente porque você tá negativado rs
Valeu ACDC, mas fazer o que né
Aliás tô positivo agora daora
eu tava falando do clone
Acho q não tem fotos dela nua, o mais próximo q achei foi essa aqui ( essa hora ninguém tá no trabalho )
alguem me positiva ai
rednox- Mensagens : 1594
boa mossa de familia
Página 2 de 4 • 1, 2, 3, 4
Forum LOL Esporte :: Off-topic :: Boteco
Página 2 de 4
Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos